«ДНІПРО» ГОТУЄТЬСЯ ДО НАВІГАЦІЇ

Як відомо, в цьому році пасажирська навігація стартує вже на початку квітня. Тому підготовці флоту до майбутньої експлуатації зараз приділяється найпильніша увага. Цьому питанню була присвячена робоча нарада, яка відбулася минулої середи на борту теплохода «Україна». В її роботі взяли участь голова Правління ПрАТ «УДП» Д.А. Барінов, заступники голови Правління з експлуатації флоту і безпеки судноплавства В.В. Запорожан і Ю.К. Міцкевич, головний інженер С.О. Гармаш, головний бухгалтер В.Г. Тостоган, керівники всіх служб та відділів пароплавства, а також капітани і старші механіки пасажирських суден.

Ініціатором робочої зустрічі виступив відділ експлуатації пасажирського флоту, – пояснює начальник відділу Марина Ігорівна Слащова. – Минулого тижня остаточно вирішено питання з відфрахтуванням теплохода «Дніпро» нашим партнером – фірмою «Бігстра». Оскільки судно тривалий період не здійснювало круїзних рейсів, знаходилося у відстої, необхідно було детально його оглянути для того, щоб прийняти рішення щодо його ремонту і визначити обсяг майбутніх робіт. Складено попередню ремонтну відомість. І хоча сьогодні пароплавство знаходиться у важкій фінансовій ситуації в зв'язку з льодоставом на Дунаї, та й час обмежений, буде докладено максимум зусиль для того, щоб забезпечити оперативне проведення всіх ремонтних робіт.

Як зазначила М.І Слащова, фірма-фрахтувальник заявила 10 семиденних круїзів на теплоході «Дніпро» з можливим продовженням рейсів.

 – Ми ретельно вивчаємо німецькі туристичні сайти і спостерігаємо буквально бум продажів на пасажирські круїзи, – каже Марина Ігорівна. – На «Молдавію» та «Україну» практично всі квитки розпродані. Але якщо з цими суднами все зрозуміло, стабільно, їх ремонт йде відповідно до графіка, екіпажі знають, що на них чекає в навігацію, то на «Дніпрі» в короткі терміни необхідно не тільки багато зробити по самому судну, а й підібрати працездатний екіпаж, який зможе забезпечити роботу на високому рівні. Але, як то кажуть, очі бояться, а руки роблять. У нас немає інших варіантів.