«ІГОР МОМОТ» ВІДКРИВ ТРУДОВУ ВАХТУ–2017

На вантажному флоті робота не припиняється, незважаючи на свята і вихідні. Цього року трудову вахту на річковому флоті пароплавства відкрив теплохід «Ігор Момот» (колишній «Дніпропетровськ»), що дуже символічно. Виходу в рейс судно чекало довго: в квітні 2016 року воно повернулося до порту приписки, а в травні було направлено на Кілійський СБСРЗ на заводський доковий ремонт з подальшим пред'явленням на клас Регістру.

З огляду на те, що судну вже 50 років, у ремонт було вкладено чимало сил і коштів, – зазначає капітан Олександр Васильович Боруцький. – В екіпажі розуміють, що судно нас годує, тому ставлення до нього дбайливе, акуратне, і часу і зусиль не шкодували, частину ремонту виконали своїми силами – відновлювали зовнішнє і палубне покриття, здійснювали внутрішні роботи, оновлювали санвузли.

За час докового ремонту був повністю відновлений гвинтостерновий комплекс. Його підводна і надводна частини були зачищені до металу, здійснено фарбування корпусу, палуб, надбудови, палубних механізмів. Зроблено моточищення головних і допоміжних двигунів, ремонт електрообладнання, включаючи головні генератори.

Були проведені теслярські роботи з ремонту палубних настилів внутрішніх приміщень теплохода (в каютах, коридорах), санвузли облицьовані кахлем і встановлена нова сантехніка, замінена також теплоізоляція – бортова, переборкова і подволоку.

Після перейменування штовхача і його спуску на воду почесне місце в кают-компанії займає портрет генерал-майора І.Ф. Момота, переданий екіпажу його вдовою.

Кінцевий пункт рейсового завдання теплохода – порти Сербії, із заходженням до портів Румунії та Болгарії. У каравані 9 одиниць з вантажем руди, вугілля, металу.

Враховуючи, що рівні води в Дунаї впали, – зазначає Олександр Васильович, – навантаження проводилася на осадку 2,10 метри. Безаварійна робота при мілководді залежить від досвіду і вмінь судноводія. Як говорив один з моїх наставників, голова у судноводія обертається на 360° – дивиться, спостерігає, слухає. Будемо діяти за обстановкою: при необхідності робити паузку, хоча, по-можливості, будемо намагатися обійтися без неї, так як це веде до додаткових витрат часу та коштів.

Екіпаж на судні згуртований, зацікавлений у стабільній роботі. Велика його частина працює тут близько чотирьох років, брала активну участь в ремонтних роботах. Сам О.В. Боруцький очолює теплохід з 2010 року. Тому і в екіпаж намагається підібрати фахівців, налаштованих на роботу не на один рейс, готових працювати з віддачею і взаємною підтримкою.

«Ігор Момот» вийшов у рейс 4 січня. Побажаємо йому стабільної та успішної роботи!