З РЕМОНТУ – В РЕЙС

Після тривалої перерви теплохід «Нина Соснина» знову вийшов у рейс під керівництвом капітана Юрія Ілліча Шевченка, який працює на ньому не перший рік. Судно затребуване на перевезеннях великовагових составів, тому і в нинішньому рейсі караван традиційний і важкий, близько 12 тисяч тонн: вісім одиниць тритисячник бере з Ізмаїла, ще дві – з Рені. Вантаж в основному, залізорудна сировина призначений на порти Румунії та Сербії. Оскільки на Середньому Дунаї рівні води зараз падають, судно, швидше за все, пройде рукавом Борча-Бала, доведеться також робити проведення.

За останні півроку - з грудня 2015 по серпень 2016-го штовхач пройшов великий капітальний ремонт, причому значна його частина здійснена силами екіпажу. Багато зусиль до нього вклали механіки і мотористи-матроси під керівництвом старшого механіка І.Г. Заїки. Теплохід пройшов докування, були відремонтовані насоси, допоміжні двигуни, проведено моточищення, палуби, де було необхідно, зачистили і пофарбували. Постачанням і запчастинами теплохід, наскільки можливо, був забезпечений. Напередодні рейсу були встановлені три кондиціонери, що важливо в умовах спеки, закуплено новий холодильник. «Подальша робота покаже, наскільки якісно були виконані роботи», зазначає Юрій Ілліч.

Штат на тритисячнику, в основному, стабільний, а тому екіпаж дружний і злагоджений, до судна екіпаж відноситься дбайливо, по-хазяйськи. У нинішній рейс на судні вийшли і два практиканти: курсант Херсонської ДМА Олександр Кузів - майбутній механік, а також кадет Андрій Величко, який закінчив судноводійне відділення КДАВТ. «Обидва старанні, цікавляться роботою. Зараз кадет, який вже має досвід роботи на морі, опановує особливості роботи на річці, маневри, оформлення суднової документації під керівництвом другого помічника капітана, з тим, щоб уже в наступний рейс піти як третій помічник. Таким чином, ми залучаємо молоді кадри на флот », каже капітан.

Після прийняття постачання і здачі лляльних вод теплохід пішов на формування каравану, а потім у рейс. На даний час «Нина Соснина» йде вверх по Дунаю до портів призначення.

Щасливого плавання, дунайці!

На фото:
1. Другий помічник механіка П.Д. Щука (зліва) і практикант О.О. Кузів за здачею лляльних вод.
2. Старший помічник капітана Б.Г. Шишков.
3. Боцман В.М. Малоок.
4. Перший помічник механіка М.М. Єременко (праворуч) і перший помічник механіка з електрообладнання О.В. Романюк.
5. «Нина Соснина» біля причалу.