КОЛЕКТИВ УДП ВИСЛОВИВ ДОВІРУ КЕРІВНИКУ

У четвер, 10 серпня, в актовому залі УДП відбулися збори трудового колективу, на порядку денному якого стояли два питання: звіт про підсумки діяльності ПрАТ «УДП» за перше півріччя поточного року голови Правління компанії Дмитра Анатолійовича Барінова та прийняття звернення колективу пароплавства до міністра інфраструктури Україна В.В. Омеляна з проханням продовжити контракт з керівником підприємства на наступні три роки.

У своєму виступі Д.А. Барінов зазначив, що, незважаючи на складну льодову ситуацію в I кварталі, річковим флотом УДП за 6 міс. 2017 року було перевезено 1165 тис. тонн вантажів, що більше 2016 року на 60 тис. тонн, або на 6%; а також 5,4 тис. пасажирів, що краще минулого року на 1,4 тис. пасажирів, або на 35%. Номенклатура перевезень в основному залишається традиційною.

Що стосується пасажирського флоту, то на початку II кварталу згідно з розкладами почали роботу 3 пасажирських круїзних судна УДП, які працюють з фрахтувальником «BigXtra»: це «Молдавія», «Україна», а також «Дніпро», контракт з яким пролонгували до кінця жовтня .

В кінці липня УДП підписало договір з австрійською компанією Donau Touristik про відфрахтування теплохода «Волга» в 2018 році з 16 червня до кінця серпня. Паралельно ведуться переговори з компанією «BigXra», про фрахтування «Волги» з середини квітня до 16 червня 2018 року.

Важливими подіями минулого кварталу стали спуск на воду 30 травня першої побудованої з 2005 року для УДП одиниці флоту - баржі SLG-021; приведення в порядок суден, які отримали значні пошкодження в умовах льодової ситуації взимку. В ремонт річкового флоту за І півріччя було вкладено понад 27 млн. грн.

Всього до бюджетів усіх рівнів та Пенсійного фонду пароплавством за І півріччя 2017 року сплачено понад 45 млн. грн. У 2016 році працівники плавскладу заробили і ввезли в Україну, зокрема, в Ізмаїл близько 6 млн. дол., очікується, що в 2017 році ця цифра досягне 6,3 млн. дол.

З березня цього року погашається заборгованість по інвалюті перед працівниками плавскладу, накопичена за період льодоставу. За п'ять місяців сума з 430 тис. євро зменшилася до 130 тис. євро.

За I півріччя 2017 року пароплавством отримано збиток в розмірі 12,8 млн. грн., на що вплинув збиток в I кварталі в розмірі 22,4 млн. грн. внаслідок льодоставу. Також до складу витрат була включена разова сума дивідендів і авансового платежу податку на прибуток за підсумками прибуткової роботи у 2016 році в сумі 17,7 млн. грн. Тобто фактично за ІІ квартал був отриманий прибуток в розмірі 27,3 млн. грн. Збереження взятого темпу на рівні близько 20 млн. грн. прибутку до кінця року дозволить вийти на прибуток і в повній мірі виконати фінансовий план компанії.

Величезний вплив на подальшу діяльність компанії може надати нещодавнє відрядження в Пекін для переговорів з китайською державною компанією China National Technical Import and Export Corporation (CNTIC), яка спеціалізується на фінансуванні проектів у сфері інфраструктури, енергетики, транспорту, металургії по всьому світу. CNTIC був представлений проект оновлення флоту УДП, який полягає у модернізації 21 буксира і будівництві 40 барж типу SLG, на зустрічі також розглядалося питання переобладнання КСБСРЗ.

Найближче завдання для колективу УДП - виконання плану відвантаження на серпень, що потребує своєчасного ремонту і відправки тяги в рейс.

На завершення Дмитро Анатолійович подякував трудовому колективу пароплавства за спільну роботу і довіру.

Звернення до міністра інфраструктури, зачитане головою первинної профспілкової організації ПрАТ «УДП» В.О. Татарчуком, було прийнято колективом одноголосно.