"КУЗЬМА ГАЛКИН” – ДОВГООЧІКУВАНИЙ РЕЙС

У середу від Ізмаїльського причалу у давно очікуваний рейс відправився пароплав “Кузьма Галкин”. Біля чотирьох років – до літа 2015 року – судно простояло у відстої у затоні БТОФ. У минулому році на ньому був виконаний ремонт – докування на СП “Дунайсудосервис”, а також моточищення головних двигунів, після чого він у жовтні вийшов у рейс на порти Середнього Дунаю. По його завершенні судно знову повернулося до затону БТОФ: спеціалісти бази зробили профілактичний ремонт, і деякий час пароплав простояв у очікуванні вантажів.

Кузьма Галкин” – штовхач-трьохтисячник, тому й воз у нього “важчий” – дев'ять одиниць з вантажем окатишу та вугілля призначенням на Сербію. По шляху прямування по одній одиниці буде доправлено до Галацу, Вуковару та Дунауйварошу.

Капітан Ігор Валерійович Сідєльніков працював на “Кузьме Галкине” ще до його постанови у відстій. В УДП він прийшов у 1983 році, після закінчення Ізмаїльської моршколи. Починав з посади матроса на рудовозах, потім працював на суднах технічного флоту. У 2002 році закінчив КДАВТ та з 2003 року трудився помічником капітана на річкових суднах. На пароплаві “Тула” виріс до другого помічника, на “Кузьме Галкине” – до старшого. За цей час придбав хороший практичний досвід та вивчив Дунай, і у нинішній рейс вперше вийшов у посаді капітана. Для “обкатування” новопризначенного командира флоту на судні виходить у рейс досвідчений капітан-наставник СБС Олександр Тимофійович Корнєєв.

У тому ж рейсі перевірку знань та затвердження на вищу посаду буде проходити також старший помічник капітана Андрій Вікторович Павлюченко – представник однієї з флотських династій УДП. В пароплавство він прийшов у 1986 році. Також починав з посади матроса на транспортному флоті. Закінчив Київське річкове училище. В 1996 року працював помічником капітана. Виріс до другого помічника капітана пароплава “Капитан Ширков”. Деякий час А.В. Павлюченко працював у іноземній компанії, а у 2015-му – знову повернувся у пароплавство.

Як відмітив капітан І.В. Сідєльніков, більшість членів екіпажу – з попереднього складу команди, яка працювала на судні до його відправки у відстій. Тому колектив дружний, спрацьований, і головне – налаштований на роботу. Рівні води у Дунаї, говорить Ігор Валерійович, сприятливі для судноплавства, навіть з урахуванням осідання каравану у 270 см.

Ще перед попереднім рейсом “Кузьма Галкин” був укомплектований новими кондиціонерами, холодильниками, морозильними камерами, двома пральними машинами, пилососом та постільною білизною. Напередодні теперішнього рейсу були отримані нові троси та фарба – у вільний час екіпаж буде приводити судно до ладу, виконувати зачистку та фарбування корпусу, бортів нижньої палуби.

Добре налагоджена робота між судном та диспетчерами, технічною службою. Особливо капітан відзначив внесок суперінтенданта Ю.Б. Смірнова. Який багато у чому допоміг з ремонтом судна та його постачанням.

У необхідному об'ємі були закуплені продукти, і під час рейсу повар Вікторія Голованенко буде балувати екіпаж смачними стравами – її кулінарні вміння були оцінені належним чином у минулому рейсі.

У екіпажі сповнені оптимізму на майбутній рейс та благополучну роботу судна, а отже, він буде вдалим. Щасливої дороги, “Кузьма Галкин”!

НА ЗНІМКАХ:

1. У рубці – капітан І.В. Сідєльніков та старший помічник капітана А.В. Павлюченко.

2. Боцман О.М. Цегельний, шкіпер-моторист І.М. Панфіл та моторист-матрос І.Я. Дубінчук.

3. Другий помічник механіка В.В. Кушнарьов та механік С.Л. Ходаковський.

4. Моторист-матрос О.О. Сергієнко та перший помічник механіка І.І. Орлов.

5. Повар В.В. Голованенко.