«КУЗЬМА ГАЛКІН»: ОБСТАНОВКА РОБОЧА

1. У рубці: (зліва направо) 2-й помічник капітана Є.О. Філіппов, капітан І.В. Сидельников, старший помічник капітана В.Г. Бєлокашкін.

 

Тритисячник «Кузьма Галкін» почав активно працювати з осені 2015 року, після чотирьох років простою в затоні БТОФ. При введенні в експлуатацію був проведений капітальний ремонт на ВП «Дунайсудносервіс», судно укомплектовано новими побутовими приладами. І відтоді успішно працює, має добру репутацію.

З попереднього рейсу «Кузьма Галкін» повернувся 28 грудня і практично відразу був залучений до участі в льодовій кампанії: з 11 січня по 20 лютого брав участь у розбивці льоду на 83-115 км Дунаю, забезпечував безпеку відстійного флоту. Робота була складною, зазначають члени екіпажу. Товщина льоду досягала 50 см, утворювалися тороси, що ускладнювало прохід по річці. Найбільше навантаження для екіпажу було під час льодоходу, коли кілька суден і барж разом з кріпленнями зірвало з причалу. Довелося допомагати заводити їх на місце, за що екіпаж був відзначений подякою капітана порту Ізмаїл.

Екіпаж на штовхачі підібрався дружний, стабільний, встигли разом спрацюватися, що важливо для внутрішнього клімату і благополучної роботи. Дуже задоволені моряки кухарем Вірою Василівною Блідченко, яка не тільки смачно готує основні страви, а й балує команду випічкою, прислухається до прохань приготувати ту чи іншу страву.

Останнім часом судно очолює молодий перспективний капітан Ігор Валерійович Сидельников, який працював на «Кузьмі Галкіні» ще на посаді старпома. У квітні 2016 року він вперше вийшов у рейс на посаді капітана, успішно підтвердив свій добрий досвід і знання судноводія. Не позичати досвіду й старшому помічнику капітана Віктору Германовичу Бєлокашкіну.

Механік Станіслав Леонідович Ходаковський працює на штовхачі з березня 2015 року, активно займався його відновленням.

Судно старе, 1976 року побудови, що створює проблеми з придбанням запчастин, вимагає великої уваги до всіх механізмів, – каже Станіслав Леонідович. – Заявки на закупівлю запчастин і постачання в міру можливостей забезпечуються. Перед рейсом судно пройшло Міжрейсовий ремонт на БТОФ: були здійснені роботи з ремонту мастильних і паливних насосів, паливної апаратури. Також був зроблений водолазний огляд підводної частини судна, оскільки під час льодової сталися незначні пошкодження гвинтів. Підібралася хороша команда технічних фахівців: досвідчені перший помічник механіка з електрообладнання Яків Нохомович Каплан, перший помічник механіка Павло Іванович Чернов, другий помічник механіка Олександр Сергійович Шиян – перспективний фахівець, здатний впоратися з обов'язками першого помічника.

15 березня судно вийшло в рейс на порти Сербії – Смедерево і Панчево.

Карван великий – 9 одиниць, близько 13700 тонн, – каже капітан І.В. Сидельников. – Рівні води в Дунаї досить високі, що додасть складнощів в управлінні важким складом, але це краще, ніж мілководдя. Подальша наша робота буде залежати від розпоряджень служби експлуатації флоту. В цілому обстановка на судні робоча, екіпаж готовий впоратися з будь-якими труднощами.

2. У машині: (зліва направо) 2-й помічник механіка О.С. Шиян, механік С.Л. Ходаковський та 1-й помічник механіка П.І. Чернов.

 

3. Перший помічник механіка з електрообладнання Я.Н. Каплан.

 

4. Палубна команда: (зліва направо) боцман О.М. Цегельний, шкіпер-моторист І.М. Панфіл, мотористи-матроси С.Б. Наню та І.Я. Дубинчук.