ПЕРЕМОГИ ТИЖНЯ

    На своїй сторінці у Фейсбук голова Правління ПрАТ «УДП» Дмитро Барінов повідомив: «Якийсь тиждень перемог: спочатку відстояли нашу будівлю  Будапешті, потім виграли суд у Туреччині по нашому судну «Татарбунары», здобули перемогу в аукціоні з придбання металу у Держрезерву. НБУ порадував послабленням валютного контролю і зменшив обов'язкову норму продажу валюти з 65% до 50%. Ну й «вишенька на торті» від рідного Мінінфраструктури: підписано лист на дозвіл кредитування від Укрексімбанку. Дякуємо. Працюємо далі!»

4 квітня Українське Дунайське пароплавство виграло суд по суті за позовом компанії «Сек'юріті Кредит Бюро Англія». Теплохід «Татарбунары», що належить ПрАТ «УДП», був заарештований в липні 2014 року в порту Бандирма (Туреччина) за загальноприйнятою шахрайською схемою, спрямованою на заволодіння судном. «Сек'юріті Кредит Бюро Англія» пред'явила судновласнику претензію про неоплачені рахунки за нібито проведений ремонт теплохода, який насправді не здійснювався.

Теплохід у цей період перебував у чартері компанії «Турмар» під операторуванням компанії «Трімпекс» (Варна, Болгарія).

У результаті зусиль Міністерства закордонних справ України, Посольства України в Туреччині, Генерального консульства України в Стамбулі, Міністерства інфраструктури, керівництва Військово-Морських Сил України, правоохоронних органів – Управління СБУ в Одеській області, Одеської обласної прокуратури та Ізмаїльської міжрайонної прокуратури, а також адвокатів, які діють як зі сторони УДП, так і зі сторони компанії «Трімпекс», і фахівців юридичної служби пароплавства в жовтні 2016 року теплохід «Татарбунары» рішенням суду Туреччини був звільнений з-під арешту та 30 жовтня своїм ходом прибув до порту Ізмаїл.

Однак перед ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» стояло завдання добитися відмови позивачеві в його позові до компанії в повному обсязі та припинення справи про прискорений продаж судна. У результаті на цьому тижні ПрАТ «УДП» виграло суд по суті. Зі судноплавної компанії зняті всі звинувачення. На даний час в УДП йде пошук фрахтувальника для експлуатації теплохода.

Кілійський суднобудівно-судноремонтний завод придбав понад 100 тонн металу, закривши свої потреби в цьому матеріалі на півроку.

Метал зберігався на складах КСБСРЗ як мобілізаційний резерв. Держрезерв вирішив продати його і оголосив тендер, на який крім суднобудівного заводу подалися ще два учасники. У ході торгів 4 квітня переміг КСБСРЗ.

У лот входило понад 65 тонн листового металу і більше 35 тонн металовиробів (куточки, труби різного діаметру тощо).

Як повідомив голова Правління УДП Дмитро Барінов, металопрокат та металовироби будуть використовуватися як у суднобудуванні при будівництві барж SLG, так і в судноремонті, в основному для виконання замовлень УДП. Можна з упевненістю сказати, що завод на півроку повністю забезпечений металом.