РЕМОНТ ПАСФЛОТУ В РОЗПАЛІ

Зовсім небагато часу залишилося до виходу в перший рейс пасажирських суден «Молдавія» та «Україна», а тому повним ходом йде підготовка їх до навігації 2016 року. Роботи йдуть під контролем начальника пасажирської служби М.І. Слащової, заступника голови Правління з технічних питань О.С. Гармаша, суперінтенданта О.В. Стеценко.

«Молдавія» стала на ремонт першою - ще 10 грудня, тому тут ремонтні роботи, які виявилися об'ємними, наближаються до завершення. У цьому році судно пройшло доковий ремонт на СП «Дунайсудносервіс» - на заводі встановили нові якісні гвинти, а вже підводну частину борту фарбували власними силами. Основні об'єкти ремонту, як розповів капітан С.А. Алдошкін, - машинне відділення, головні та допоміжні двигуни. У плані робіт - фарбування питних цистерн з пред'явленням їх саннагляду. У пасажирській зоні силами екіпажу виконано ремонт диванів, фарбування зовнішніх палуб, настелено ковролан на прогулянкових палубах.

На даний час роботи тривають: у трьох пасажирських каютах переносяться кондиціонери, у вестибюлі верхньої палуби обладнується новий чоловічий туалет. У нижньому фойє планується заміна стінки на дзеркальну. Закуповується також новий ксерокс для роздрукування туристичних програм, новий спецодяг, формений одяг для комскладу.

Повинні також провести заміну суднової АТС (близько 300 номерів) на цифрову. На вимогу турфірми також буде встановлений бездротовий інтернет з трьома точками доступу на носі, кормі та у вестибюлі.

Теплохід «Україна» став у ремонт на БТОФ на початку минулого тижня і перші роботи по судну екіпаж розпочав самотужки, а фахівці бази технічного обслуговування флоту приєдналися до ремробіт з 17 лютого. З екіпажу в ремонті задіяно 23 особи - матроси, мотористи, механіки. Роботи триватимуть близько двох місяців, зазначає капітан В.В. Даютов. Оскільки судно з кінця минулої навігації стояло в затоні БТОФ, слід оновити фарбу на палубах - прогулянковій, сонячній, головній, а також усіх допоміжних палубних механізмів. Перед цим здійснюється зачищення місць, де є тріщини і фарба стала непридатною. 17 лютого також було розпочато зачищення і замивання питних цистерн з подальшим фарбуванням. Заплановано підготовку пасажирських кают і внутрішніх приміщень із заміною килимового покриття в барах, дерев'яної стійки у музичному салоні.

У машинному відділенні силами механіків на чолі зі старшим механіком Юрієм Івановичем Ремеслом та фахівців бази техобслуговування флоту будуть відремонтовані механізми, допоміжні і головні двигуни. Особлива увага в нинішньому ремонті буде приділятися системі кондиціонування судна і судновій трансляції. Ремонтом і профілактикою трансляційної установки і супутникової ТВ системи займається помічник капітана з радіоелектроніки М.І. Чаговець.

Екіпаж розраховує на якісний ремонт, а також на те, що замовлені за кордоном ремкомплекти будуть закуплені за заявленим списком. Тим більше, попередні ремонти на БТОФ проходили успішно, досвід у фахівців є. Доковий же ремонт на «Україні» планується в цьому році після завершення навігації.

А в кінці квітня - у рейс, до якого все повинно бути в ідеальному порядку: треба зарекомендувати себе перед новою фірмою-фрахтувальником, щоб забезпечити судна роботою і на наступні навігації.

Вихід «Молдавії» і «України» з Ізмаїла планується наприкінці квітня, і всю навігацію судна працюватимуть на семиденних круїзах Пассау-Будапешт-Пассау.

На снимках:

1. Системный механик А.Л. Бруненко у водоочистительной установки.

2. Первый помощник механика В.В. Мовчан.

3. Первый помощник механика по электрооборудованию теплохода «Україна»Ю.И. Притулко.

4. Старший механик теплохода «Молдавія» А.Н. Бондаренко (справа), рефмеханик Ю.Е. Гартман (слева) и М.М. Демидан (на заднем плане).

5. Второй помощник механика М.М. Демидан и первый помощник механика В.И. Вишован.

6. Матросы И.И. Козлов и И.А. Горшков за покраской шлюпочной балки т/х «Молдавія».