СЬОГОДНІ НА ДУНАЇ

На 49-50-му тижні відбулося 10-денне відрядження до Європи керівництва ПрАТ «УДП». Про основні підсумки офіційної поїздки ми попросили розповісти голову Правління з експлуатації флоту В.В. Запорожана.

Відрядження переслідувало дві мети. Перша – підбиття підсумків року з нашими основними партнерами та перспективи на 2017 рік. Друга – документальне оформлення багаторічної епопеї наших бербоутного контрактів з банком «BAWAG» (Австрія) по баржам-секціям типу УДП-1601 і УДП -1900.
Підсумки відрядження я би назвав успішними.

У ході поїздки відбулася зустріч з новим топ-менеджментом Смедеревського металургійного комбінату. Наше перше знайомство і спілкування дають підставу сподіватися на довгострокову роботу з перевезень вантажів цього підприємства.

Також практично всі наші зернові партнери підтвердили високий рівень зернового ринку і стабільне завантаження, як мінімум це стосується першого кварталу 2017 року, із зернових перевезень продовжуємо працювати за умовами високого сезону.

Крім того, з фрахтувальником нашого пасажирського флоту компанією «Бігстра» досягнуто домовленості про введення в експлуатацію в майбутньому сезоні ще одного пасажирського судна – теплохода «Дніпро». З цього приводу 20 грудня в УДП відбулася нарада за участю капітана, старших механіків, керівників провідних служб пароплавства. Поставлено завдання – прискорена підготовка «Дніпра» до навігації-2017.

Що стосується сьогоднішньої ситуації на Дунаї, то я б назвав її як досить складну. Причина – мілководдя, що набило вже оскому. Знову проведення, затримки, завантаження на невелику осадку ... Для нас це проблеми, але не нові. Упевнений, що впораємося.