СУДНОБУДУВАННЮ – БУТИ!

29 серпня після гудка, який пролунав вперше після десятирічної перерви, на Кілійському суднобудівно-судноремонтному заводі відбувся святковий захід, присвячений 72-й річниці підприємства. Завод, створений у 1944 році відразу після звільнення Кілії та Ізмаїла від нацистських загарбників, і сьогодні є успішним містоутворюючим індустріальним підприємством морегосподарської галузі. Ще недавно завод знаходився в глибокій економічній кризі. Однак, завдяки волі та непохитності людей, які тут працювали все життя і в знак пошани яких 29 серпня звучали оплески, підприємство вистояло і останні два роки впевнено набирає темп.

Напередодні дня народження заводу був спущений на воду морський буксир «Тира» Білгород-Дністровського морського торговельного порту дана подія знамена тим, що більше ніж на двадцять років зв'язки з білгород-дністровськими портовиками у кілійських корабельників були перервані. Адже раніше Кілійський судноремонтний і БДМП пов'язували тісні партнерські відносини. За словами начальника портофлоту БДМП В'ячеслава Чеботаєва, замовники залишилися задоволені якістю і дотриманням термінів ремонту буксира і планують відновити постійне партнерство.

Як зазначив в.о. директора КСБСРЗ Андрій Мунтяну, основним замовником є Українське Дунайське пароплавство, проте останнім часом чималий інтерес до співпраці із заводом виявляють й інші судновласники, що важливо, серед них є й іноземні.

Діяльність КСБСРЗ заснована на суднобудуванні та судноремонті. Сьогодні кілійці працюють над тим, щоб суднобудування знову стало ключовим. Саме його розвиток зараз є основним стратегічним завданням, поставленим перед підприємством. Зокрема, у вересні завод почне будівництво баржі типу SLG методом стикування ліхтерів.

Підготовка до суднобудування має на увазі низку заходів. Зокрема, програму омолодження кадрів, яку завод взяв на озброєння в Українського Дунайського пароплавства - зараз ведеться активна робота із залучення до Кілії як досвідчених, так і молодих фахівців.