ТЕПЛОХІД «МОЛДАВІЯ»: РЕМОНТ ЙДЕ ПОВНИМ ХОДОМ

На «Молдавії» у самому розпалі підготовка судна до нового туристичного сезону. Роботи здійснюються силами екіпажу, фірми «Жоснік» і ГВСП «БТОФ».

Як зазначив капітан Сергій Анатолійович Алдошкін, обсяг ремонтних робіт визначено відповідно до тих зауважень, які були висловлені фірмою-фрахтувальником за результатами навігації-2016. У першу чергу це стосується модернізації ресторану. Тут вже все підготовлено для настилання нового ковролана, крім того, передбачені нові панелі як в самому ресторані, так і на підході до нього.

У кондитерському цеху оновили кахельне покриття на підлозі, в каютах-люкс буде встановлена нова мебля під нові холодильники і телевізори; в барі замінять обшивку стійки; відновлять полози розсувних дверей між музичним салоном і носовим баром; у пасажирській зоні біля бару і на кормі оновлять санвузли.

Фахівці БТОФ підготували і вже пофарбували одну питну цистерну, розпочали фарбування другої цистерни, а також зачистили ємності для фекальних вод.

У машинному відділенні тривають роботи з правого головного двигуна і допоміжних двигунів. Багато чого належить зробити і з системами на складі, а також, як тільки послабшають морози, ремонтники займуться брашпілем – необхідно розкрити і перевірити редуктор.

Зробити треба ще чимало, – зазначає Сергій Анатолійович Алдошкін, – але і часу у нас достатньо, щоб як слід підготувати судно до початку навігації.

За розкладом «Молдавія» повинна піти з Ізмаїла 13 квітня, тому що 14 квітня у нас посадка туристів у Чорнавода. Вперше замість баластних переходів, які в попередні роки були передбачені на початку і наприкінці навігації, ми починаємо рейс з пасажирами на борту. З Чорнавода знімаємося на Тулчу, а потім йдемо на Пассау. Такий самий рейс, тільки в зворотному напрямку, фрахтувальник підтвердив і після закінчення пасажирської навігації на верхній ділянці Дунаю. Для пароплавства це добре, тому що позитивно позначиться на економіці рейсів.