ВІДНОВЛЕНО РУХ ФЛОТУ

     Як відомо, проблеми з мілководдям, що почалися ще на початку липня, призвели до офіційного закриття навігації на Нижньому Дунаї з 13 липня, а з 23 вересня – на всьому протязі ріки. У зв'язку із зупинкою флоту основна частина екіпажів була доставлена в Ізмаїл, на суднах залишився мінімальний штат від 3 до 5 осіб. Сьогодні пароплавство все ще перебуває в режимі закритої навігації на Дунаї. Тим не менш, опади, що випали в Європі, дещо покращили навігаційну ситуацію, що дозволило відновити рух флоту на верхній і середній ділянках ріки.

     Як прокоментував начальник відділу експлуатації річкового флоту Олександр Вікторович Назаренко, ситуація хоча і робоча, але напружена. Є зрушення в рівнях води на Верхньому і Середньому Дунаї, на Нижньому – продовжується падіння.

– Як тільки ми побачили позитивну тенденцію внаслідок короткочасних дощів, відразу ж вжили заходів з відправлення екіпажів до Австрії та Угорщини. Після прибуття екіпажів до місця призначення частина суден рушила вверх на австрійські порти, частина – пішла вниз на Констанцу та інші порти. Найближчими днями плануємо відправити екіпажі на три судна, які залишилися в Сербії.

     Станом на сьогоднішній день на лінії знаходяться 23 каравани, всі судна забезпечені завантаженням.

     На жаль, прогнози не підтверджують подальшого зростання рівнів води. В Європі цього року небувала для осені суха сонячна погода. Сподіваємося, що хоча б нинішня вода утримається на мінімальних робочих рівнях.

Щодо руху на Нижньому Дунаї скажу, що судна не стоять, але ми знову змушені вдатися до проведень на лімітованих ділянках в районі Лути і Бала-Борча.

Що стосується вантажної бази, зокрема експорту з українських портів, то ми їм забезпечені в достатніх обсягах. Для відправлення є добрива, руда, вугілля на порти Болгарії, Сербії, Австрії. Якщо б рівні води дозволяли, судна вантажилися би на максимальну осадку, поки ж вантажимо флот на 210 см.

Наш кор.