ВІКТОР БЄШКАРЄВ: «НАШЕ ЗАВДАННЯ - ЗБІЛЬШИТИ ПРИБУТОК ПАРОПЛАВСТВА»

Інтерв'ю в.о. голови Правління ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» Віктора Миколайовича Бєшкарєва.

- Вікторе Миколайовичу, пройшов місяць, як Ви приступили до виконання обов'язків голови Правління ПрАТ «УДП». Що за цей місяць відбулося? Чи є проблемні питання або досягнення?

- Місяць - занадто короткий термін, щоб говорити про досягнення. Українське Дунайське пароплавство працює в штатному режимі - і це головне. На даний час готуємося до Конференції директорів дунайських пароплавств, яка відбудеться на початку листопада на теплоході «Україна». На попередній 61-й КДДП честь проведення чергової 62-ї Конференції була надана Україні як державі та Українському Дунайському пароплавству як підприємству.

На КДДП належить обговорити питання, які сприятимуть вдосконаленню Братиславських угод і служитимуть забезпеченню надійного партнерства і добросовісної конкуренції на Дунаї. У роботі Конференції візьмуть участь делегації дунайських пароплавств і судноплавних компаній, підприємств, організацій, пов'язаних з водним транспортом і дунайським судноплавством. Днями свою участь в Конференції директорів дунайських пароплавств підтвердив заступник міністра інфраструктури з європейської інтеграції Віктор Довгань. Зазначу, що останніми роками міністерство своєю увагою пароплавство не балувало, тому участь в Конференції заступника міністра для нас дуже важлива.

Також на цьому тижні пароплавство відвідав представник компанії HBIS GROUP Serbia Iron and Steel d.o.o Beograd Олександр Рістіч. Під час візиту він повідомив, що найближчим часом компанія планує запустити другу піч на металургійному заводі в Смедерево. У зв'язку з цим повинен зрости обсяг перевалки залізорудної сировини через Ізмаїльський порт, планується, що основним перевізником, як і раніше, залишиться УДП. На зустрічі обговорювалися оперативні питання співпраці.

19-20 жовтня пароплавство відвідає Sanli Eker, представник компанії BigXra Touristik GmbH - фрахтувальника пасажирських теплоходів УДП. Мета візиту - огляд пасажирського круїзного судна «Волга» на предмет фрахтування в навігацію 2018-2019 рр.

Є й проблемні питання, але вони не є критичними. В першу чергу, це неврожай зернових культур в Сербії, що, безсумнівно, впливає на обсяг вантажної бази УДП.

- Як надалі будуть виконуватися умови колективного договору?

- Адміністрація Українського Дунайського пароплавства націлена на виконання умов колдоговору. Безсумнівно, заробітна плата і аванс будуть виплачуватися вчасно. Що стосується премій, їх виплата буде залежати від виконання фінансового плану і беззбиткової роботи підприємства. Перед днем заснування пароплавства ми виплатили премію всьому колективу. Якщо підприємство закінчить рік беззбитково, виплатимо річну премію за 2016 рік.

- Останні кілька років багато уваги приділялося ремонту флоту. Чи збережеться ця тенденція?

- Скажу так, якщо ми знизимо темпи ремонту, модернізації і відновлення флоту, пароплавство зупинить свою роботу. Всім відомо, що у нас флот віковий, його треба постійно підтримувати в робочому стані, вкладаючи чималі кошти. За 9 місяців поточного року сума витрат на ремонт флоту склала 71,85 млн. грн., З них 23,7 млн. грн. на Кілійському суднобудівно-судноремонтному заводі, за 2016 рік - понад 65 млн. грн. Як ми бачимо, в цьому році сума збільшилася, це обумовлено і потребою збільшити оборотність флоту, і тим, що велика кількість суден була пошкоджена при льодоході. У 2018 році після чотирирічного простою буде експлуатуватися пасажирський теплохід «Волга», зараз на БТОФ проводиться його ремонт. Від керівників наших ремонтних баз - БТОФ і КСБСРЗ потрібне дотримання термінів ремонту та якість робіт.

- Влітку делегація ПрАТ «УДП» відвідала Китай, де провела переговори з інвесторами - компанією CNTIC. На якому етапі зараз перебувають переговори?

- Діалог між УДП і CNTIC триває. Будемо до цього питання підходити обдумано і виважено. Перед укладанням договору про співпрацю буде всебічно вивчено якість двигунів і запасних частин. До цього процесу залучатимуться фахівці технічної служби УДП і, швидше за все, сторонні експертні організації. Також пароплавство має отримати згоду свого власника - Міністерства інфраструктури України.

- Вікторе Миколайовичу, які плани на найближчий час?

- До кінця року залишився квартал. З огляду на те, що флот пароплавства в січні і лютому через льодову кампанію не працював, весь рік колектив УДП намагався вийти на беззбиткову роботу. За попередніми оперативними даними за 9 місяців поточного року прибуток підприємства склав 5 млн. грн. Завдання до кінця року - збільшити прибуток Українського Дунайського пароплавства, що дасть можливість продовжувати програму оновлення флоту, а також вирішувати соціальні питання відповідно до колективного договору.