УСІМ ВЕЛИКА ПОХВАЛА!

Пасажирська навігація-2016 року для Українського Дунайського пароплавства – відповідальний і важливий період. Перш за все, тому, що флот продовжує свою роботу на Дунаї в умовах постійно зростаючої конкуренції в круїзному бізнесі. І ця обставина змушує шукати нові організаційні можливості для того, щоб наші судна залишалися привабливими для іноземних туристів.

Результати перших рейсів теплоходів «Молдавія» та «Україна» показали, що і відділ експлуатації пасажирського флоту, і екіпажі суден зробили правильні висновки з минулих навігацій і зустріли перших туристів сезону, як то кажуть, «у всеозброєнні». І туристи це оцінили!

«СУПЕРЧУДОВИЙ ТИЖДЕНЬ НА Т/Х «МОЛДОВІЯ» – таку оцінку поставив Вільгельм з Німеччини після того, як здійснив круїз на цьому судні з 4 по 11 травня. В анкеті після закінчення рейсу 60-річний турист зазначає: «Судно, правда, вже трохи старе, але дуже доглянуте і чисте. Моя двомісцева каюта люкс була добре обладнана і чудово прибиралася. Харчування було просто супер. Особливий комплімент працівникам кухні, кухареві, кондитеру, обслуговуючому персоналу.

Сервіс на судні дуже гостинний і завжди дружелюбний. Екскурсії добре організовані та підготовлені. Співвідношення ціна/якість теж гарне».

Для Ангеліни, яка подорожувала з чоловіком, дуже важливим в круїзі на «Молдавії» виявився гостинний і ввічливий екіпаж, добре знання німецької мови персоналом, наявність бару для некурящих, якісні харчування й напої, щоденне 2-разове прибирання каюти.

«Чудовий круїз, прекрасний персонал!» – такий відгук залишив Ральф (вікова категорія 46-50 років). Жителю Німеччини сподобалося не тільки перебування на «Молдавії», він вважає, що сервіс на судні «просто супер». Від такої роботи з повною віддачею можуть щось перейняти багато відомих круїзних компаній». Турист радить: «Якщо хтось захотів би отримати справедливе співвідношення ціни і якості, мати турботливий персонал, дізнатися відмінного гіда і хотів би побалувати себе смачним меню, то він купить круїз на теплохід «Молдавія».

Серед інших переваг круїзу на пасажирському судні УДП багато туристів відзначають привітність і уважність персоналу, відмінний сервіс, чистоту на борту, смачну їжу, шоу екіпажу, екскурсійний супровід, комбінацію індивідуального і запропонованого за програмою проведення часу, наявність тихих місць на судні, можливість познайомитися з новим оточенням і побувати в різних містах і різних країнах за короткий час.

На пропозицію анкети щось змінити або поліпшити у здійсненні круїзу один з туристів написав таке: «Хто хоче критикувати, той може причепитися й до англійської королеви. У нас зауважень немає. Головним для нас було те, що екіпаж до всього ставиться дуже щиросердечно. Це бачили всі щодня. Все було дуже чисто, а кухарі взагалі супер. Усім велика похвала!»

Така оцінка праці екіпажу, – зазначає начальник відділу експлуатації пасажирського флоту Марина Ігорівна Слащова, – стимул не лише підтримувати досягнутий рівень обслуговування туристів, а й постійно вдосконалюватися в цьому напрямку, підвищувати якість послуг, розширювати культурну програму. Одним словом, приємно дивувати туристів на борту судна.

Варто зазначити на одному цікавому моменті. Серед наших гостей на борту стало більше людей молодого віку. Такий висновок випливає з висловлених в анкетах побажань: ввести фітнес-програму, додати до репертуару більше танцювальної музики, актуальних хітів, в бортовому кіоску пропонувати товари для більш молодого покоління. А це значить, що пасажирській службі і екіпажам суден слід звернути на цей сегмент своєї роботи найпильнішу увагу, щоб закріпити таку тенденцію омолодження вікових категорій туристів.